Monday, August 25, 2014

tempat jatuh lg dikenang inikan pula tmpt berkasih sayang

Assalamualaikum w.b.t

Sesungguhnya perancangan Allah tu adalah terbaik. Alhamdullillah rasanya masuk 2 bulan aku da stay kt JB.Rasa mcm x percaya tp inilah hakikatnya.paling best,senangla aku nak ke stadium.Lgpon jb ni bg 1001 kenangan.actually aku dgn en tunang kenal pon mase dkt teknik perd jb.En tunang pon mmg org johor.So,everything akan lebey mudah.Actually since duduk jb ni duit mcm air bcoz for me it really expensive.taraf hidup kalah kl but i just wonder gaji still x tggi mcm kl.Thus,If u cant manage ur money,kompem hujung bulan mkn pasir.Haha.

Actually aku ni kire bernasib baik jugakla bcoz area jb ni aku byk kawan,sedara mara n pling penting adik aku yg lelaki tu.So dr segi rumah n pngangkutan tu x de maslah dah. Cuma yg bermasalah kerja.Kerja ni bnde sgt subjektif.Kenapa?Sebab tempat kerja ni ibarat rumah kedua kte.Bagi aku la x tau la bg korg.


So far Alhamdullillah adik ak carikan owner yg sgt2 baik n very responsibility.So ak stay kt rumah ni dgn adik aku. Owner ni sgt baik bg fully furnish n aku kira sewa uma ni sgt berpatutan bg org yg stay kt JB. Security 2 kali.so kompem keselamatan terjaminkan. Then, uma selesa n lengkap dgn brg2.Dr Tangkak aku cuma bawak beg baju jek. Paling best skali area uma yg aku stay ni bleh buat terapi minda kot. u will see alam semulaji kehijaun. Kompem terapi bg u alls au..




 yang bawah ni plak dlm rumah yg aku duduk
yg best owner da design 
rumah cntik n fresh
blik keje tgk uma ni hilang sgale stress

 
 Yg best psl owner aku die ske lukisan, design n kekemasan
die pling x ske rumah kotor.
bestkn dpt owner yg btol2 responsible

ruang tamu sgt selesa.
welcome home.Ini die mommy to be  a.k.a sahabat dr sek rendah.wekend je ktorg mst mlepak kua bsama2.

btw,i still miss my hometown...mrantau jauh mningglkn fmly tercinta..ibu ayah fitrah n adam..miss them so much..

tmpt jatuh lg dikenang inikan pula tempat bkasih sayang

No comments:

Post a Comment